wtorek, 15 grudnia 2015

70. Serek wiejski z owocami, bakaliami i granolą.

Witajcie w tą lepszą połowę dnia.
Dziś na śniadanie serek wiejski, prosto i szybko. Nikt przecież nie powiedział, że musi on być nudny. Sama nie lubię serka wiejskiego z warzywami, nie pytajcie dlaczego, po prostu. Jedynym tolerowanym wieśniakiem jeżeli chodzi o wytrawną wersję jest ze szczypiorkiem. Nigdy nie zrozumiem, jak można go łączyć np. z pomidorem. Pomyśleć, że sama kiedyś praktycznie codziennie jadłam go... z ogórkiem kiszonym.
Do wiejskiego z owocami też musiałam się przełamać, bo nie będę ściemniać ale smakuje mi on najbardziej solo. Do tego najlepiej, by nie miał w sobie praktycznie w ogóle śmietanki a same grudki. Wtedy jestem w niebie. 
Dzisiaj ciężko było mi wstać z łóżka, szczególnie, że od rana lał deszcz i dzień zaczynałam matematyką. Dlatego postawiłam na coś szybkiego. Wszystko po to, by chociaż minutę dłużej pospać.  Wybór był prosty, gdyż nie mam dużego asortymentu jeżeli chodzi o nabiał. No, przynajmniej na chwilę obecną, gdy w lodówce 3/4 miejsca zajmują słoiki. 

Składniki:
150 g serka wiejskiego lekkiego 
Garstka granoli
Garść malin
Mandarynka
Kiwi
Łyżeczka masła orzechowego
Łyżka bakalii
Wiórki kokosowe
Parę listków mięty

Serek przekładamy do jakieś miseczki lub na talerzyk, owoce kroimy w kostkę (pomijając maliny), po czym układamy je na serku. Na środku kładziemy łyżeczkę masła orzechowego, posypujemy bakaliami.





Wartość odżywcza: 395 kalorii, 16 g tłuszczu, 43 g węgli, 22 g białka



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Bo talerz musi być kolorowy! Template by Ipietoon Cute Blog Design