niedziela, 5 lipca 2015

41. Chleb w jajku na słodko

Witajcie!
Ten upał jest nie do zniesienia. Mówi to osoba, która kocha lato i ciepłe dni, takze coś jest nie tak. Ratuje mnie zimne frappe i pozamykane w domu okna. 
Jutro musze załatwić wszystkie sprawy związane z papierami na studia i wtedy będzie można planować upragniony wypoczynek. Nie wiem czy nie ryzykuję składając podanie tylko na jeden kierunek, bo co jak się nie dostanę? Niby nie powinnam dopuszczać takich myśli, ale zawsze jest to ryzyko. Co mam robić skoro nic mnie innego nie interesuje i żadne inne studia nie będą mnie satysfakcjonować. Strasznie nie lubię podejmować takich trudnych decyzji. 

Dzis na śniadanie chleb w jajku, bo tostami francuskimi tego bym nie nazwała. Tak czy siak, bardzo dobre. Na zdjęciu mój nowy talerzyk i kubek z biedronki za całe 4 złote! Żałuję że nie znalazłam miseczki do kompletu, ale muszę jeszcze pojechać do innej biedronki. Przepisu umieszczać chyba nie ma sensu, bo nie ma nic prostszego niż umoczenie kromki z rozbełtanym jajku z mlekiem. 




Udanej niedzieli! 


5 komentarze:

  1. Ale ja dawno nie jadłam takich tost ów francuskich! Pycha :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. też takie robiłam ♥
    ale nie mają zbytnio wartości odżywczych więc bez sensu zapychać żołądek :)

    powodzenia , zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety się z Tobą nie zgodzę. Chleb ma wartości odżywcze, dobry ciemny chleb ma dużo blonnika, potrzebnych (szczególnie rano) wegli i białka. Jeżeli zapycha to chyba dobrze, chociaz się później nie podjada :>>> są pyszne wiec nie ma się czym przejmować :D

      Usuń
    2. Niestety się z Tobą nie zgodzę. Chleb ma wartości odżywcze, dobry ciemny chleb ma dużo blonnika, potrzebnych (szczególnie rano) wegli i białka. Jeżeli zapycha to chyba dobrze, chociaz się później nie podjada :>>> są pyszne wiec nie ma się czym przejmować :D

      Usuń

 

Bo talerz musi być kolorowy! Template by Ipietoon Cute Blog Design