piątek, 26 czerwca 2015

38. Naleśniki z kaszy manny

Wreszcie piękna pogoda za oknem. Pomijam fakt ze ma tak być tylko do niedzieli. To lato płata nam niezłe figle. Nie zdziwię się ze przez cały okres lata będę biała jak albinos.
Na moim blogu nie było chyba żadnego przepisu z wykorzystaniem kaszy manny. Nie wiem jak mogłam tyle czasu nic z niej nie przyrządzić, przecież ją uwielbiam. Dzis zrobiłam z niej naleśniki, mega delikatne i o dziwo, nie było z nimi żadnych problemów przy odwracaniu na drugą stronę. Ciasto jednak proponuję zrobić wieczorem, a rano usmażyć pyszne naleśniki. Podałam je z serkiem jagodami. Jak to dobrze ze w lesie pojawiły się w końcu jagody!

Składniki:
(4 naleśniki)
7 łyżek kaszy manny
200 ml mleka
Jedno duże jajko
Sól
Slodzidło
Wiórki kokosowe 
Skórka z cytryny
Dowolny serek homogenizowany(u mnie Miss talia)
2 łyżki jogurtu naturalnego 
Jagody

Dowolne owoce, masło orzechowe 

Kaszę łączymy z mlekiem, jajkiem, solą, urażonymi wiórkami kokosowymi, skórka z cytryny I odstawiamy na godzinę do lodówki, chociaz lepiej ciasto zrobić poprzedniego dnia wieczorem. Serek miksujemy z jagodami, jogurtem I slodzidłem. Gdy ciasto odstało smażymy nalesniki na lekko natluszczonej patelni, z podanej ilości składników otrzymamy 4 duże nalesniki. Podajemy je z serkiem i dowolnymi owocami. U mnie dodatkowo z masłem orzechowym.





Wartośc energetyczna całej porcji:
470 kalorii, 15 g tłuszczu, 63,7 g węgli, 24 g białka 





5 komentarze:

  1. Jestem ciekawa takich naleśników :>
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie?

    Jeśli można wiedzieć, to gdzie studiujesz dietetykę? (jestem obecnie w fazie rekrutacji ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie studiuję, dopiero od października chce iść na dietetyke do lodzi na umed, zobaczymy czy w ogóle zdam mature :)

      Usuń
    2. idź idź trzymam kciuki!:)
      na pewno się dostaniesz:)
      matura zdana na pewno!:)

      Usuń

 

Bo talerz musi być kolorowy! Template by Ipietoon Cute Blog Design