niedziela, 9 sierpnia 2015

56. Śliwkowo borówkowy mrożony serek wiejski

Szczerze powiedziawszy jedyne o czy teraz marzę to plaża i woda. Bardzo chętnie wybrałabym się na basen ale wiem, że gdy tylko wejdę do wody dookoła będzie czerwona fala. Nie, to nie o czym każdy teraz pomyślał. Po prostu za każdym razem, gdy moje włosy mają styczność z wodą od razu spływa z nich farba. Chciałaś czerwonych włosów to teraz cierp! 

Dzis pobudka o 7 rano. Wiecie, Simsy wzywaly. Nie wiem co się stało, ale nie chciało mi się jeść. Uwierzcie, że jest to bardzo dziwne bo zawsze wstaję z brzuchem wolajajcym o coś do jedzenia. W głowie powstał pomysł by zmiksować wieśniaka i wrzucić go do zamrażalnika. Gdybym potrzymała go jeszcze z godzinę, miałabym lody. W takie upały jak znalazł. 

Składniki:
5 śliwek 
Garśc borowek 
Serek wiejski 200 g
3 łyżki mleka 
Slodzidlo 

Dowolne owoce

Śliwki obieramy ze skórek i wyjmujemy pestki. Wszystkie składniki wkładamy do misy blendera i miksujemy na gładką masę. Przekładamy do pojemniczka i wkładamy do zamrażalnika. Ja trzymałam około 2 godziny, co godzinę trzeba wszystko przemieszać. Podałam z bananem, jabłkiem i polalam sokiem z jagód. Do tego mrożona kawa.



Wartość energetyczna całej porcji razem z kawą mrożona z mlekiem 2% tluszczu 
360 kalorii, 9,6g tluszczu, 44,8 g węgli, 28,7 g białka 

1 komentarze:

 

Bo talerz musi być kolorowy! Template by Ipietoon Cute Blog Design