poniedziałek, 21 grudnia 2015

75. Trójkolorowa bomba białkowa czyli serek wiejski z owocami

Witam was.
Dziś naprawdę wpis na szybko. Dopiero wróciłam z kolokwium z matematyki. Oszczędzę szczegółów, najogólniej rzecz biorąc poszło beznadziejnie. Jakbym już nie miała wystarczająco dużo rzeczy do poprawy w sesji :) Teraz muszę zabierać się za naukę fizyki, jakie to szczęście, że to już ostatnie kolokwium w tym roku. Cieszę się jak małe dziecko, że jutro już będę w domu.

Dziś na śniadanie serek wiejski, kakaowy, jagodowy i naturalny. Dużo cennego białka na początek dnia. Do tego plastry jabłka, maliny mrożone, kiwi, orzechy włoskie, wiórki kokosowe i inne bakalie. Przepis wydaje mi się tu być zbędny, po prostu zmiksowałam blenderem 200 g serka wiejskiego lekkiego ze 100 g jogurtu naturalnego i jedną pastylką słodzika. Podzieliłam na 3 części, do jednej dodałam kakao, do drugiej jagody a ostatnią zostawiłam bez dodatków.



0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Bo talerz musi być kolorowy! Template by Ipietoon Cute Blog Design