poniedziałek, 1 lutego 2016

88. Bananowo jagodowe smoothie z otrębami

Witajcie słońca!
Znów nie dotrzymałam słowa. Notka miała się pojawić popołudniu bądź wczesnym wieczorem, ale jak zawsze nie mogę zorganizować sobie czasu. Dziś za bardzo nie mogę się rozpisać bo zamykają mi się już powoli oczy, nie przywykłam do pisania o tej godzinie. Szczególnie, że dzisiejszy dzień jest bardzo senny więc jestem nie do życia.

Dziś na śniadanie bananowo jagodowe smoothie z otrębami, płatkami owsianymi, gryką preparowaną i malinami. Znów poleciałam na łatwiznę ale jak wiecie uwielbiam miseczkowe, szybkie śniadania. 

Składniki:
200 ml mleka
Pół banana
2 łyżki jagód ze słoiczka
Garść malin mrożonych
2 łyżki otrębów pszennych
Łyżka płatków owsianych
Łyżka gryki preparowanej

Mleko blendujemy z bananem (parę plasterków zostawiamy do dekoracji) i łyżką jagód. Powstanie puszysta pianka, którą podgrzewamy w rondelku aż będzie dość ciepła. Pod koniec gotowania dodajemy otręby i płatki. Podajemy w miseczce, na wierzchu kładziemy plasterki banana, pokruszone maliny mrożone, łyżkę jagód i posypujemy gryką.






0 komentarze:

Prześlij komentarz

 

Bo talerz musi być kolorowy! Template by Ipietoon Cute Blog Design